Labels

Wednesday 3 July 2013

'n Verjaardagkoek vir my ma

Ons word almal, of wel meeste van ons, groot met 'n ma wat vir ons koek bak. Ek onthou verjaardagkoeke wat in die vorm van klaviere gekom het, of 'n kasregister met 'n geldlaai wat kon oopskuif. Ek kon selfs die geld eet. Daar was soveel, elke verjaardag nog 'n spesiale een.

Daarom is dit nou fantasties om hierdie guns vir haar te kan doen en haar op haar verjaardag te verras met 'n spesiale koek.

My moeder wil nie te veel dinge op die koek hê nie, nie te veel versiersuiker of soetigheid nie. Vir haar wou ek dus een bak wat eenvoudig lyk, maar ongelooflik proe.
Dit is gewoon 'n klam sjokoladekoek met roomkaasversiersel tussenin en donker sjokolade-ganache bo-oor gedrup. My ma is kleurvol en daarom moes ek darem ietsie inbring om haar ook op 'n manier vas te vang. Dit doen die verskillende kleure sjokoladeblomme bo-op.




No comments:

Post a Comment