Labels

Tuesday 26 November 2013

Nie vir sensitiewe kykers nie

So elke nou en dan kry ek 'n versoek wat so bietjie anders is.
Hierdie koek was definitief baie anders as wat ek al voorheen gedoen het en tog was dit een van my lekkerste projeke nog.

Christopher is 'n 8-jarige wat mal is oor diere en veral haaie. Sy ma het my vertel hy kan vir ure na programme met haaie kyk, maar sodra die haai iets vang, kyk hy anderkant toe. Hy hou nie van die bloed nie.
Christopher het nogsteeds gevra dat die haai op sy koek iets stukkend moet byt. Ek het besluit om die bloed weg te laat en elke gas wat die koek sien te dwing om sy verbeelding te gebruik.
Is die mannetjie wat op die bootjie was in die water of in die haai se maag...

Die koek was vanillakoek gewees en die effek van water het ek met botterversiersel geskep. Die haai het ek van rice crispy-koekies gemaak en met plastieseversiersel bedek. Die boot was ook met plastieseversiersel gemaak.



 

No comments:

Post a Comment